شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

بدهی ۸۷۱ میلیارد تومانی استقلال!

  • کد خبر: ۱۸۲۷۰۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
  • ۳
بدهی ۸۷۱ میلیارد تومانی استقلال!
مدیرعامل باشگاه استقلال رقم بدهی انباشته این باشگاه را تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی خطیر در برنامه فوتبال برتر با اشاره به صورت‌های مالی تا سال منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۲ عنوان کرد: بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی ما نزدیک به ۵۴۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ، نزدیک به ۴۷۰ میلیارد هزینه حق الزحمه بازیکنان و کادرفنی است؛ یعنی نزدیک ۸۵ تا ۹۰ درصد که این رقم برای پارسال است.

او یادآور شد: جالب است که میزان درآمد باشگاه استقلال حدود ۶۰ میلیارد تومان است. باشگاه بزرگ استقلال پارسال نزدیک ۵۵۰ میلیارد هزینه کرده، ولی درآمد کمی داشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: میزان بدهی انباشته استقلال ۸۷۱ میلیارد تومان تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ است که این نشان می‌دهد وضعیت باشگاه استقلال چندان خوب نیست!

خطیر عنوان کرد: نمی‌دانم در این وضعیت که شما ۴۷۰ میلیارد حق الزحمه از سال قبل دارید و طبیعتا اگر حداقل ۲۰ درصد برای فصل جدید بخواهد اضافه شود، چه اتفاقی می‌افتد؟


او ادامه داد: در این فصل قانون سقف قرارداد آمد، در حالی که سقف ما نزدیک به ۳۱۰ میلیارد است؛ از سوی دیگر باید ۵۵۰ میلیارد را مدیریت می‌کردیم و قانون هم رعایت می‌شد که کارمان را سخت می‌کرد و از سوی دیگر هوادار هم فشار می‌آورد که می‌گوید من از تیمم قهرمانی می‌خواهم و به هیچ مسئله‌ای توجهی ندارم. هوادار به من می‌گوید اگر نمی‌توانستی کاری کنی چرا آمدی؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
0
0
اقای خطیر اگر هم بخای کار مثبتی انجام بدهی با وجود کسی مثل نکونام که هم قدرت طلب و هم پول پرست است نمیتوانی. اخر کار هم نتیجه نگیری تمام کاسه کوزه ها را سر شما خراب میکند.
سهراب آبیدل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
ب لونگی جماعت ارتباطی نداره !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
0
اگر میخواهید جایی را تخریب کنید مدیر بله قربان گو دولتی استخدام کنید ، باشگاه را منحل کنید هم خود هم ما را خلاص کنید ، فقط زحمت بکشید امتیاز پخش بازی‌های لیگ عربستان را خریداری کنید ، حداقل یه فوتبال درست حسابی ببینیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->